FANDOM

Сандра

Сандра.

Сандра Лопез е герой на разширената вселена на Planetes. Тя е човешка.

Основна вселена Редактиране

Сандра Лопез е момиче, което учи в същото училище като Жузеп Мария, където се намира тайният суперкомпютър. Жузеп Мария, когато беше на 14 години, рещна Сандра и се влюби малко в нея, но това беше невъзможна любов и Жузеп Мария 14 се отказа. Сандра имаше приятел, но връзката не трая дълго. Когато Жузеп Мария завършва обучението си в това училище и започва да учи в друго училище, той я вижда само на улицата. Малко по малко Жузеп Мария е започнал да вижда Сандра няколко пъти и те станали колеги. Но след като Жузеп Мария завърши връзката си с Иши Кадсе и особено след като Сандра и друго момиче го откриха понякога, Жузеп Мария 20 отново се влюби в нея и искаше да бъде няколко пъти с нея, и те са започнали да развиват приятелството си.

Във филма Планетес 5: Твоето име на Земята, един ден Жузеп Мария 12 успя да целуне Сандра, а той открила и много притеснителен парадокс, защото, въпреки че се целунаха, Сандра е влюбена в друго момче. Жузеп Мария 21 мисли, че това момче е самият той, който идва от бъдещето и това момче може да бъде версия на него, който през 2020 г. е пътувал в миналото до 2010 г. Това момче живее на Земята под името „Робърт“ и като българско момче. Жузеп Мария 21 знае, че Робърт се е появил, откакто Жузеп Мария 21 се влюби в Андреа: изглежда, че бъдещата му версия се опитва да накара Жузеп Мария 21 да има връзка със Сандра, за да не иска да бъде с Андреа, и затова Робърт целува Сандра, за да я накара да се влюби в Жузеп Мария 21 чрез теремедосианско сливане на умове, защото Жузеп Мария 21 е влюбен в Андреа. Въпреки това, Жузеп Мария 21 не може да мисли за връзка с Андреа, защото тя е негов враг и всеки знае, че регентка Андреа иска отмъщение срещу Жузеп Мария 21 и Федералния звезден флот. И той смята, че Робърт е дошъл и да избегне нещо, което ще се случи със Сандра в бъдеще. Жузеп Мария 21 прави теремедосиански сливания на умове със Сандра няколко пъти и някой ден отново се целуват. В къщата на Робърт, Робърт гледа към снимката на Сандра и казва: „Ще направя каквото е необходимо, за да не умреш, и затова не можеш да знаеш нищо за Федералния звезден флот!“… В резултат на това Сандра вече е главен герой, защото е любовен интерес на бившия адмирал на Земята и единствената надежда за него, за да не бъде победен от регентка Андреа.

Във филма Планетес 6: Сам в обичен свят, Жузеп Мария 22 вече не е влюбен в Сандра.

Огледална вселена Редактиране

Огледална Сандра

Сандра от огледалната вселена.

Малко се знае за произхода на Сандра. През 2009 г. Сандра Лопез се присъедини към армията на момичетата на Юсма защото беше влюбена в него. Когато е видяла, че е просто момиче за Юсума, Сандра открадва технологията и създава портал за основната вселена. Там тя се срещна с Жузеп Мария, адмирал на Земята в Федералния звезден флот, и тя отиде с него в огледалната вселена. Но Юсма им клопка и почти убива двойника си. Жузеп Мария 14 успя да се върне във вселената си с помощта на Иши Кадсе от основната вселена с кораба FEF 07, и след това Юсма започна да измъчва Сандра, защото тя беше пътувала до основната вселена и беше откраднала технология.

Сандра не се появява повече пъти, докато времевата линия не бъде променена. Младата версия на Селена Гомез, която е била в основната вселена под фалшиви имена „Паула Деглане“, се връща в света си, за да възстанови историята. Корабът FEF 07 отива в огледалната вселена, за да я преследва и завършва в борбата срещу бунта, който Андреа е формирала, и отиде в Кастелдефелс (което изглежда средновековието с гилотини). Офицерите на звездния флот намериха Сандра Лопез и помислиха, че може да ги спаси, но разкрива, че Сандра е двойката на Андреа.

Сандра обаче им помага и издава Андреа, а се разкрива, че младата Селена е тайно и двойката на Андреа. Андреа открива, че Сандра иска да я предаде и я убие. Тогава повече офицери от кораба FEF 07 идват и започват престрелка, и те избягат. И Жузеп Мария открадва транспортната сфера от тялото на Сандра в джоба ѝ. Но Сандра беше променила хеликоптера на Андреа, и когато Андреа се подготвя да последва офицерите на звездния флот (които са избягали), хеликоптерът ѝ блати в морето и офицерите на звездния флот улавят и затварят Селена на планетата Теремедо (от основната вселена).

Галерия Редактиране

Герои на Planetes
Сериал Герои на сериала
Planetes (аниме) Хачирота „Хачимаки“ ХошиноАй ТанабеФий КармайкълЮри Михайлоков
Оригиналният сериал Жузеп Мария 4РалжаЛаяДиегоДруги децаБурсианци
Планетес Мата 2 Жузеп МарияРалжаМануелЛаяДиегоДруги децаБурсианци
Планетес 3 Жузеп МарияЛинаМануелЛаяЛияПадокДруги децаБурсианциИши Кадсе0ПумикиКарлаАнРутиттоКимбърли
СерияСтар4 ГрокаПадокДруги членове на екипажаЖузеп МарияИши Кадсе0ПумикиКарлаАнЛаяКимбърли (Мими)Дани
Още герои… МелинаЕрикаЗлатно създаванеЛоренаЛоринАлександраСелена ГомезАндреаСандра ЛопезАлий Франку