FANDOM

Селена Гомез е герой на разширената вселена на Planetes. Тя е теранка от огледалната вселена. Тя беше възнамеряващата на императора, докато времевата линия на огледалната вселена не бъде променена от офицерите на Федералния звезден флот от основната вселена.

Биография

Селена Мари Гомез е родена на 22 юли 1992 г. в Гранд Прери, Тексас, Американската под-империя (огледалната версия на Съединените американски щати), на Земята. В отговор на нарастващото влияние на Източната коалиция, американските и европейските под-империи формират „Западния съюз“, най-големия съюз на Теранската империя. Тогава императорът преобразува Селена Гомез в възнамеряващата на всички територии, по-висок ранг на управител, който е помощник на императора.

През 2002 г. императорът на Теранската империя изпрати възнамеряващата си, Селена Гомез, назад във времето до 2008 г. и в основната вселена в Барселона (Каталония) и тя се промъкна там като ученичка. През 2012 г. Селена се върна в миналото (2008 г.) и започна война срещу Теремедо. Тогава, Юсма присъедини планетата си към Вулкан, създавайки теремедовулканския съюз, и започна война срещу тераните и Селена. За разлика от неговия двойник, Юсма не пази тайните си в тайна и ги използва с насилие. И Селена се присъединила към момиче, наречено Керол, и я е изпратила в главната вселена на кораба FEF 07 като шпионин.

Селена търси добра връзка с двойника си, но след като се провалила, тя завладява кораба с Керол и иска да я използва като оръжие във войната на нейната вселена. Адмиралът на Земята в Федералния звезден флот, Жузеп Мария 15, намира по-млада възнамеряващата Селена и вижда възможност: да изтрие паметта ѝ, така че тя да остане във вселената на Жузеп Мария 15 и да не расте, така че никога няма да има възнамеряващата или война, която почти унищожава всички теремедосианци в огледалната вселена: теремедовулканският съюз срещу хората и клингоните. Огледалната вселена се появява в друг епизод, където Жузеп Мария 15 открил, че в огледалната вселена, променена от него, той е известен, защото е направил „голямото постижение“, въпреки факта, че той никога не е направил нещо важно в тази вселена.

В тази нова времева линия, младата версия на Селена Гомез, която е била в основната вселена под фалшиви имена „Паула Деглане“, възстановява паметта си, изтрита от Иши Кадсе за самоличността си, и се връща в света си, за да възстанови историята. Корабът FEF 07 отива в огледалната вселена, за да я преследва и завършва в борбата срещу бунта, който Андреа е формирала, и отиде в Кастелдефелс (което изглежда средновековието с гилотини). Офицерите на звездния флот намериха Сандра Лопез и помислиха, че може да ги спаси, но разкрива, че Сандра е двойката на Андреа. Сандра обаче им помага и издава Андреа, а се разкрива, че младата Селена е тайно и двойката на Андреа. Андреа открива, че Сандра иска да я предаде и я убие. Тогава повече офицери от кораба FEF 07 идват и започват престрелка, и те избягат. И Жузеп Мария открадва транспортната сфера от тялото на Сандра в джоба ѝ. Но Сандра беше променила хеликоптера на Андреа, и когато Андреа се подготвя да последва офицерите на звездния флот (които са избягали), хеликоптерът ѝ блати в морето и офицерите на звездния флот улавят и затварят Селена на планетата Теремедо (от основната вселена).

През 2016 г., когато се разкрива, че Андреа е все още жива, тя отива в Теремедо и убива Селена, докато е била в затвора, защото Селена може да разкрие нещо за плановете на Андреа.

Галерия

Герои на Planetes
Сериал Герои на сериала
Planetes (аниме) Хачирота „Хачимаки“ ХошиноАй ТанабеФий КармайкълЮри Михайлоков
Оригиналният сериал Жузеп Мария 4РалжаЛаяДиегоДруги децаБурсианци
Планетес Мата 2 Жузеп МарияРалжаМануелЛаяДиегоДруги децаБурсианци
Планетес 3 Жузеп МарияЛинаМануелЛаяЛияПадокДруги децаБурсианциИши Кадсе0ПумикиКарлаАнРутиттоКимбърли
СерияСтар4 ГрокаПадокДруги членове на екипажаЖузеп МарияИши Кадсе0ПумикиКарлаАнЛаяКимбърли (Мими)Дани
Още герои… МелинаЕрикаЗлатно създаванеЛоренаЛоринАлександраСелена ГомезАндреаСандра ЛопезАлий Франку