FANDOM

Меганат 0 Агрокак Пеняд Конят 0, познат като 0, е герой на разширената вселена на Planetes. Тя е теремедосианка, като негов брат.

Биография

0 е роден на 0 януари 1995 г. в Барцинон, Теремедо. Той живее отделно от брат си, а родителите му не знаят, че той съществува. Той обаче помогна на брат си, когато беше в Текода, защото той е единственият, който знае, че 0 съществува. По-късно, при пристигането на талосианския кораб през 2006 г. 0 помага на Жузеп Мария 11 и на новата му приятелка Иши Кадсе.

През 2007 г. 0 се присъединява към Федералния звезден флот. Макар че в началото Жузеп Мария даде на 0 и на Иши рангове на мичман, когато Жузеп Мария възстановява Федералния звезден флот през 2007 г., той бързо получава ранг на младши командир и Иши като командир. Малко по-късно през 2008 г., Талос навлезе в Федералния звезден флот, и адмирал Едуард дава на Жузеп Мария 12 ранг на адмирал. Тогава Жузеп Мария 12 дава на Иши ранг на капитан и дава на 0 ранг на командир, за кораба FEF 07, защото Жузеп Мария 12 е адмирал на Земята в звездния флот.

Когато Жузеп Мария 13 среща Карла Делароха Кларамунт и тя започва да се занимава с Федералния звезден флот, 0 се влюбва в нея, когато я видя за първи път. Когато се създаде копие от нея, 0 успя да стане неин любовник и те са били двойка за известно време. През май 2010 г. 0 в крайна сметка се ожени за копието на Карла, а през януари 2011 г. има син, наречен Франи.

0 е доста смешен, правейки вицове съвсем неподходящи. В един случай той прави неподходяща шега и по искане на Иши адмирал Жузеп Мария 14 понижава 0 като младши командир и позицията на 0 беше заменена от Деирдар, гоболианец. Деирдар умира в атака на сулибанците и 0 отново се издига от Жузеп Мария 15 като командир.

През 2012 г., когато се появи Ерика, 0 отиде в къщата на Ерика на Земята, за да види какво имаше и остана под контрола на Ерика като „Секвоя“ до 2014 г., когато е спасен благодарение на Златното създаване. По-късно, когато корабът FEF 09 е открит през 2015 г., 0 е капитанът на кораба FEF 07 заедно с Карла като командир, а останалата част от екипажа се придвижва към новия кораб 09. 0, освен Карла (и Франи), вече има на 07 двама нови членове на екипажа, които служат по негова заповед: Рутитто и Марай, защото скоро след това се бяха завърнали на Федералния звезден флот.

През 2016 г., когато Иши свършва връзката с любовника си, защото тя губи паметта си за Федералния звезден флот и за всички тях и остава на Земята като нормално момиче, сега 0 ще помогне на брат си да възстанови живота си. 0 открил, че Александра е русалка и също така ще помогне на Жузеп Мария 21 да търси Лорин Макклейн. Но 0 се надява, че Златното създаване или Регентка Андреа няма да унищожи Федералния звезден флот, нито да затлачи живота на брат си. Могат ли Жузеп Мария 21 и целият звезден флот да спечелят? Нищо не се знае за това какво ще се случи…

Непроменената времева линия

Когато се показват етапите на живота на 0 и на Жузеп Мария, се вижда, че синът на 0 и Карла, Франи, се омъжва за Мелинс (момиче на лимба, което беше загубено, но накрая беше спасено) и имат двама сина. Той оставя Федералния звезден флот през 2050 г. когато е на 55 години да бъде повече със семейството си, но понякога помага на брат си.

Огледална вселена

0 в огледалната вселена е теремедосиански въстаник, който иска да убие всички терани (хора). Той беше двойката на Карла в огледалната вселена. 0 и Карла умират през 2009 г., когато се срутят в совалка.

Герои на Planetes
Сериал Герои на сериала
Planetes (аниме) Хачирота „Хачимаки“ ХошиноАй ТанабеФий КармайкълЮри Михайлоков
Оригиналният сериал Жузеп Мария 4РалжаЛаяДиегоДруги децаБурсианци
Планетес Мата 2 Жузеп МарияРалжаМануелЛаяДиегоДруги децаБурсианци
Планетес 3 Жузеп МарияЛинаМануелЛаяЛияПадокДруги децаБурсианциИши Кадсе0ПумикиКарлаАнРутиттоКимбърли
СерияСтар4 ГрокаПадокДруги членове на екипажаЖузеп МарияИши Кадсе0ПумикиКарлаАнЛаяКимбърли (Мими)Дани
Още герои… МелинаЕрикаЗлатно създаванеЛоренаЛоринАлександраСелена ГомезАндреаСандра ЛопезАлий Франку