FANDOM

09

Корабът FEF 09.

Корабът FEF 09 е космически кораб на разширената вселена на Planetes, който принадлежи на Федералния звезден флот.

Оригинална времева линия Редактиране

Този кораб ще бъде във времева линия, където сулибанците не са се свързали с Кимбърли. В този времев ред, в бъдеще, Жузеп Мария изгражда нов кораб: FEF 09, където се придвижва към този кораб с Иши Кадсе и Лая тя влезе като командир, а Жузеп Мария натоварва 0 като капитан на кораба FEF 07Карла като командир). По-късно корабът FEF 07 е разрушен и 0 и Карла оставят Федералния звезден флот да бъдат със своя син Франи. Тези събития се виждат от петия сезон на СерияСтар4. Тези събития ще съществуват в съответствие с времевата линия, която Ɛ от 31-ви век и Мирал Париж от 25-ти век каза, че е правилният.

Модифицирана времева линия Редактиране

Но в зависимост от промените във времето, които се появяват в Планетес 3, всичко се променя. Корабът FEF 09 е открит през 2015 г., 0 е капитанът на кораба FEF 07 заедно с Карла като командир, а останалата част от екипажа се придвижва към новия кораб 09. 0 вече има нов теремедосиански екипаж на 07.

Космически кораби на „Planetes
Сфера 04FEF 05FEF 06FEF 07FEF 08FEF Дортокс 00FEF 09